Inlägget skrivet: 2008-11-03 @ 18:04:21

Stor bilpark för tjänstebilarna

Ja det börjar bli trångt på parkeringen där hemma nu. Ja i min drömvärld då såklart.
Hittade ytterligare ett fränt monster som har gjort sig förtjänt av en plats i rampljuset.
Även detta en Aston Martin. Vet inte varför jag snöat in så på det märket?
Cool är den iaf. Den nya Aston Martin One77. Det luktar lite James Bond över det namnet tycker jag... Många tror att det är en ny eller kanske blivande Bondbil. Ni som sett filmen sitter säkert och trycker på svaret. Hur som helst. Så här ser mästerverket ut.


Bilden kommer från:
jonsibal.com



Kommentarer
Postad av: Viktor Wissing

Den e så feeeeeeeeeeeet!!!

Postad av: Janina

Men hurrududu! Inte får man väl sno bilder på min bil sådär eller? :P haha. Nejdå skoja bara, men grymt läcker bil :)

2008-11-06 @ 13:01:30
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback