Inlägget skrivet: 2008-10-31 @ 16:52:23

Anledningarna blir fler och fler...

Jag pratar såklart om Iphone... igen... eller pratar och pratar... snarare tjatar känns det som?

Apple gjorde en mycket smart grej i samband med lanseringen utav deras första telefon. De har gett källkoden till en rad utvecklare och på så vis gett en vansinnig massa kreativa människor chansen att göra specialtillverkade program eller insticksmoduler till telefonen. Du kan t.o.m göra egna applikationer om du har lite koll.

Detta har såkalrt resulterat i en uppsjö av både fantastiska och mer eller mindre vansinniga funktioner.
Jag har hittat ett par som jag bara MÅSTE skaffa om det blir ett Iphoneköp i framten.

MooCowMusic har släppt två applikationer som verkligen är störtsköna! Kolla in klippen nedan så förstår ni vad jag menar!

1. MooCowMusic Drummer


Så här fungerar det typ...


Den här figuren är ju sinnessjuk!!

2. MooCowMusic Guitarist


Detta introt kan jag på vanlig gitarr! Imponerande va? ;)


Detta med... Även på en för mig felsträngad gitarr a la Kurt Cobain! Det ni!



Kommentarer
Postad av: wooltiti

jösses! jag är så omusikalisk som man kan bli. Nu för tiden när man är på fest ska man alltså plocka fram sin Iphone och sjunga allsång istället för en gitarr? hahaha

Postad av: m a j a h q v i s t

älska iphone! själv hoppas jag på en i julklapp. ;)

2008-11-13 @ 19:33:50
URL: http://majahqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback