Inlägget skrivet: 2008-10-29 @ 19:24:38

Bite me

Hälften som hoppar in på detta inlägget tror väl jag e förbannad över något nu men så är inte fallet!
Hittade en bild bland alla filer jag fick med mig hem från när jag var med Cilla ner till Malmö/Ystad. Jag tog ju en hel del backstagebilder och en hel del andra flummiga bilder medans jag fick vänta på att de skulle bli klara med sina bilder.

I sitt smyckesskrin hade Cilla detta halsband. BITE ME står det med stora bokstäver i nått glansigt material. Det var jag ju tvungen att plåta såklart udda som jag är! Tycker iaf det blev en ganska kul effekt när dagsljuset reflekterades i smycket och samtidigt gav en ganska skön färgton på bakgrunden.
Fantastiskt vad man kan skapa med en Canon 450D och för mycket fritid...


Copyright Anders Albihn - www.nagadez.com



Kommentarer
Postad av: maria

Ja, den va cool.. :)



(Nä, jag har sällan nåt negativt att skriva..)

Postad av: Jen

nafs!

2008-10-30 @ 12:04:13
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback