Inlägget skrivet: 2008-10-26 @ 22:07:54

Go Gôbbe enna!

Allt blir itne riktigt som man tänkt sig här i världen. I en av pauserna vi hade jag och Jessica när vi plåtade senast nu nere i Malmö så skulle jag spexa lite och försöka använda mitt linsskydd som monockel. Vad jag inte riktigt var beredd på var att min lömska kollega lurpassade med sin vimmelkamera! Pang sa det. Troligtvis samma upplevelse som att åka förbi en fartkamera med blyfot... Så var det fantastiska försöket förevigat.

Som den goa Gôbbe jag trots allt e enna... Så tänkte jag dela med mig utav detta mästerverk för er bloggläsare.
Till mitt försvar så... ja alltså.. eller...? hmmm... Vad gör man inte för att roa andra?


MODELL: The man, the myth, the concept... Mr Nagadez himself - FOTOGRAF:
Jessica W

Om denna bilden inte ger mig en nominering till nästa års bloggawards så blir jag oerhört besviken. Bara en liten parentes... =)



Kommentarer
Postad av: Jessica

Alla töntiga "dagens outfit" och "här är jag på fjortisfest" bleknar sååå när det kommer till denna. Epic moment!

2008-10-27 @ 07:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback