Inlägget skrivet: 2008-10-26 @ 01:29:37

HTC Touch HD

Nu får ni ursäkta mitt språk men det e ju fan att man inte är gjord av pengar alltså!
Det kommer så mycket sköna prylar nu för tiden att hälften vore nog.

Vid sidan av datorinköp och suktande efter en ny kamera så lurar även en smarrig ny mobil i bakgrunden.
Det är väl tur i oturen att man iaf har kvar sitt sunda förnuft och klarar av att rida ut alla habegärsstormar som blåser in titt som tätt numera...


Jag vet jag nämnt den tidigare men nu har den ju dykt upp mer officiellt på diverse försäljningsställen. Jag pratar såklart om
HTC Touch HD. Störtskön lur alltså.

Det kommer bli hårt i kampen mellan Iphone och HTC när det blir dags att uppgradera den mobila avdelning. Var så säkra!



Kommentarer
Postad av: Gisele

Det är enkelt..du måste ju välja Iphone!

HTC Touch HD är ju en tävlande kopia..

Precis som Pepsi vs Coca Cola..

Orginalet är alltid bäst : D

Postad av: Magnus Egger

Haft HTCn nu i två månader och blir mer och mer irriterad för varje dag som går. Du är välkommen att köpa skiten... så plockar jag en iPhone!

2008-10-26 @ 21:11:56
URL: http://www.magnusegger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback