Inlägget skrivet: 2008-10-01 @ 23:59:48

mobilkamerakonst

Jag var en sväng in till Kungsbacka idag för att utföra ett par ärenden. Slank vägen om hm och hittade en tröja som jag var tvungen att prova såklart. Tog även kort på den givetvis.

Så när jag kom hem och skulle lägga in bilden på datorn så hittade jag en massa gamla bilder jag tagit med min mobil.
Bland dessa så trixade jag till två bilder som jag täntke visa för er nu.

Den vänstra är egentligen mest abstrakt men jag tyckte den blev cool. Den är lite skev tyvärr men det är min skruttiga mobilkamera jag plåtat med!! Motivet är egentligen en lampa för er nyfikna.

Den högra bilden är tagen under hemresan från Älvdalen nu senast jag var hos
Cilla. Det var så fantastiskt vackert på en del ställen utmed vägen så jag var bara tvungen att stanna och ta en minnesbild. Tyvärr kan bilden inte på långa vägar mäta sig med verkligheten. Ångrar så att jag inte hade med mig min riktiga kamera just då måste jag säga. Motivet föreställer hur som helst en kavlugn sjö där horisonten speglar sig.

Ingen utav bilderna gjorde sig i m indre format så därför fick jag vackert infoga dem som miniatyrer så ni får klicka upp dem. So here goes.


Klicka för större



Kommentarer
Postad av: Lulu

grymt fina!!!!

Första trodde jag ärligt du lurade mig, den känns inte som ett foto utan datanimerad :D

Andra är bara ordet 'lugn' :D lovely


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback