Inlägget skrivet: 2008-10-29 @ 11:37:41

Möte på NFC


Den här dagen startade tidigare än vanligt. Hade ett möte bokat på
nyföretagarcentrum i Göteborg idag på förmiddagen.
Det brukar vara sån brutal trafik dit på morgonen så jag gav mig iväg i ordentligt god tid. Dagen till ära är det såklart knappt någon trafik så jag är framme nästan en timme före mötets start. Bra jobbat!
Antar att höstlovsveckan är boven i dramat. Om man nu kan kalla det en bov att slippa trafikköer?

Vart lite nostalgisk väl framme med för NFCs lokaler ligger i samma område där jag började min bana som webbutvecklare. Så man kände igen många av husen men där har vuxit upp en hel del nya med. Lindholmen som jag pratar om är vad definitivt inne i en expansiv fas.

Hur som helst så gick mötet bra. Spännande och samtidigt en smula läskigt med tanke på den nya värld som håller på att växa framför mig.
Några mer ingående detaljer vet jag inte om jag vill ge mig in på ännu, men det luktar företagskurs framöver iaf och sen en återträff med min rådgivare.

Ett steg närmre drömmen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback