Inlägget skrivet: 2008-10-24 @ 20:01:54

Naturligt ljus

Ja ni läste rätt. För en tid sedan gav mig mig i kast med att plåta lite modellbilder i naturligt ljus. Jag brukar annars jobba med rätt mycket blixtljus för det tycker jag är snyggt, men har på sista tiden fått ett allt större sug efter att lära mig plåta med enklare medel. Tyvärr har jag ju lyckats försnilla min reflexskärm. Hade med den upp till sthlm men hittar den inte nu när jag landat i gbg igen. Så skulle någon mot förmodan hitta en herrelös reflexskärm i sthlm kan ni väl tänka på mig!! =)

Bilden nedan är hur som helst tagen i naturligt solljus. Ute vid Killingholmen i Billdal för er som känner till mina hemtrakter.


MODELL:
Helena V - MUA: Therese N



Kommentarer
Postad av: maria

Skitsnyggt! :)

Postad av: Ann

Riktigt fint Anders, och du har verkligen hittat en vacker modell :)

2008-10-25 @ 08:08:51
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback