Inlägget skrivet: 2008-10-25 @ 22:08:31

Udda men skön låt

Jag har upptäckt att jag sitter alldeles för ofta och läser på aftonbladet.se. Det går inte en dag utan att jag säger.
"Ja men jag läste på aftonbladet att...."

För en tid sedan såg jag en blänkare på just aftonbladet om att den forne Idoldeltagaren Daniel Karlsson släppt en ny låt med tillhörande video. Jag tyckte han var störtskön i Idol och minns att jag vart väldigt besviken när han åkte ut.

Nu är han uppenbarligen tillbaka på egna ben och jag måste säga att jag gillar denna låten. Han har en väldigt egen stil och det är lika värdefullt som det är häftigt idag tycker jag!

Videon är riktigt vrickad stundtals och det är inte utan att man på något långsökt vis får lite Thomas Dileva vibbar.
Låten heter hur som helst "Would you believe" och låter som såhär.


Daniel Karlsson - Would you believe



Kommentarer
Postad av: maria

Den är grymt bra den där låten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback