Inlägget skrivet: 2008-09-03 @ 13:04:57

Funderar på nya skor...

När jag var med Cilla och gänget från bloggfikan på Urban outfitters i sthlm så sprang jag på dessa iögonfallande skor. Jag har länge varit såld på färgen lila. Varför vet jag inte riktigt men den är skön bara. Av någon underlig anledningen diggar jag även lila i kombination med orange! Ja ni hörde rätt. Det är så fel så det blir rätt. Vad tror ni jag gillade dessa pjuks ifrån Nike då?


Nike Dunk High '08 LE Men's

Nu tänkte jag dock utsätta mig för det troligen ganska vansinniga tilltaget att fråga er i bloggvärlden vad ni tycker om dessa shoes? Hade ni kunnat se mig knalla omkring i ett par sådana utan att garva? Bra/Anus som Filip och Fredrik hade frågat?
Vill ni se dem mer up front så föreslår jag DENNA LÄNKEN eller kanske DENNA




Kommentarer
Postad av: Petra

åhh, dem e superfina! tycker verklgein du ska slå till!

Postad av: Angelica Jansson

Jag röstar helt klart JA! Skitcoola, slå till!



-Angi

2008-09-03 @ 14:09:14
URL: http://a
Postad av: maria

Lila och orange är assnyggt ihop! Det har jag typ tyckt hela mig liv.. :)

2008-09-03 @ 22:13:24
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback