Inlägget skrivet: 2008-09-25 @ 14:55:58

Nån hejjare på bilstereos?

Har suttit en hel del i min bil den senaste tiden men har inte kunnat lyssna på musik. Min jä*la stereo har ju hängt sig på maxvolym och vägrar släppa det läget! Den svarar inte på en enda knapp längre så jag har vackert fått sitta å sjunga för egen maskin det sista!

Nu är jag däremot brutalt trött på detta faktum så jag har börjat se mig omkring efter en ersättare. Därav titeln på detta inlägg. Jag är ingen hejjare på bilar. Inte på stereos heller om jag ska vara ärlig. Så jag tänkte kolla om det är någon som har koll på läget som kan ge mig några rekommendationer kanske?

Den jag tittat på hittills är
Pioneer Bilstereo DEH-3000MP och den ser ut som nedan.



Vad tror ni?



Kommentarer
Postad av: Erik L.

Den du kikat på eller denna http://brl.se/main.aspx?mc=5&c=5&p=5552 blir du garranterat nöjd med. Har du dessutom en ipod eller dylikt så försvinner ju allt behov av skivor då båda dessa har aux ingång=)

2008-10-04 @ 07:53:31
URL: http://erikloose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback