Inlägget skrivet: 2008-09-08 @ 16:22:09

Nått vajsing med utseendet på kommentarsrutan

Jag satt här och funderade på varför jag inte fått några kommentarer på sistone. Lite ledsen i ögat var jag faktiskt så jag tänkte jag testar och kollar så det går att posta kommentarer iaf.
Då åkte jag på ett skönt felmeddelande såklart. Inte konstigt ni inte kunnat kommentera!

De visar sig att min utsmyckning av kommentarsfälten var roten till allt ont gällande det problemet!
Dock efter mycket letande och testande så har jag konstaterat att felet ligger enbart i det fältet där man skriver själva kommentaren. Alltså <textarea> för er som snackar html! Se bilden nedan



Är det någon av er där ute som har lyckats ändra utseendet på den rutan utan att det slutar att fungera att kommentera?
Jag är väl förmodligen ute och cyklar nånstans i koderna så...
Hade hur som helst varit tacksam om ni kunde hjälpa mig i så fall!



Kommentarer
Postad av: Tess

Jag har försökt kommentera!

2008-09-08 @ 16:28:52
Postad av: Josiee

que pasa? jag bara körde på som vanligt jag:)

2008-09-08 @ 16:46:33
Postad av: Kimbell

Hej! Vet inte om du kommer ihåg mig. Vi pratade om en fotosession förut, om du skulle upp till Sthlm.

Hur är det?

2008-09-08 @ 16:53:18
Postad av: Tess

Ja det var det, jag skrev min E-post och adress till bloggen.

Jag har försökt kommentera tidigare men det har gått sådär..

Vilken design har du valt till en början på bloggen?

Starta en fejk blogg och sno koderna för kommentarfältet därifrån och klistra in!

2008-09-08 @ 17:10:57
Postad av: Josiee

du fiskar kommentarer eller hur;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback