Inlägget skrivet: 2008-09-26 @ 16:54:05

Testar att modeblogga

Det verkar ju vara inne att blogga om mode så jag får väl ge det ett försök the Nagadez style!

Cilla visade mig diverse coola saker ifrån asos. Ja den sidan känner väl alla bloggare till som skriver om mode antar jag.
Noterade hur som helst att de har en hel herravdelning med så slank ju in där lite snyggt.

Jag hittade en hel del sköna grejer måste jag säga. Synd man inte är gjord av pengar dock.
En tröja tänkte jag dock visa för er. Jag vet inte om man kan kalla det för att modeblogga iofs för mycket mode kan det vara i en hoodtröja egentligen?


Jag tycker den e lite skön dock. Mest kanske med tanke på trycket. CMYK. För alla er som sysslar med fotografering eller grafik för tryck osv vet ju vad det rör sig om! Modehumor kanske hade varit en bättre titel! Ni hittar den via denna länken

Lite fräsig var den iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback