Inlägget skrivet: 2008-09-07 @ 22:57:05

Visitkortsdesigner sökes!


Jag sitter här och knåpar lite på ett nytt visitkort. De gamla var schyssta men är tyvärr inaktuella då jag har bytt telefonnummer sen jag lät trycka upp dem. Det är riktigt svårt att göra saker för ens egen del helt klart. Jag har många idéer och stora visioner men svårt att få ihop det till ett perfekt resultat som jag är ute efter.

Jag tänkte som så att jag har ju visat bilder här tidigare i bloggen och fått mycket bra kritik så det borde ju enligt konstens alla regler finnas ett gäng kreativa människor där ute som kanske är sugna på att hjälpa mig lite!? Så finns det någon som är haj på läckra visitkort så får ni gärna kontakta mig! Kan ni inte själva så kanske ni kan tipsa om någon eller något som kan hjälpa mig!?

Tusen tack på förhand!

Ps. Kanske borde göra det till en tävling. Designa Nagadez visitkort...*hmm* Tål att funderas på. Vad ska man vinna i sådana fall? Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback