Inlägget skrivet: 2009-04-08 @ 12:57:20

Facebook någon?

Jag är, som alla andra antar jag, medlem på fenomencommunityt Facebook. Det är lite sjukt egentligen vilken vansinnig explosion den sidan gjort. Inte undra på att många marknadsför sig via den sidan egentligen.

Personligen har jag alltid varit lite smått emot det där att visa upp sig och skryta om ens egna bedrifter osv, men sen jag startade min egna firma så har jag vackert fått tänka om lite granna.

Så numera lever jag med tanken att det är bra att synas, men inte bra att terrorisera folk med massutskick, bomba dem med reklam eller spamma ut de senaste nyheterna.

Därför skapade jag gruppen NAGADEZ på Facebook. Där kan de som väljer att bli medlemmar kolla in, kommentera och kritisera bilder från min portfolio, ställa frågor och läsa vad NAGADEZ har för framtidsplaner etc.

Är ni medlemar på Facebook är ni således hjärtligt välkomna gruppen NAGADEZ och är vi inte redan vänner passa på att skicka mig en vännerförfrågan så ses vi på FB.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback