Inlägget skrivet: 2009-04-25 @ 11:57:49

Nya gympadojjer!?

Nu när jag börjat röra lite mer på mig igen så inser jag vilka risiga skor jag har att motionera i. Jag är hopplös att gå på stan med länge alltså... Mina inte fullt så fotriktiga skor ger mig ryggvärk på nolltid. Visst låter jag en smula gammal nu men jag hävdar å det bestämdaste att det har med skorna att göra!

Så det luktar investering av nya gympapjucks. Det i sig är ju ett jäkla gissel för det finns ju i princip HUUUUUR mycket som helst att välja på!? Jag har dock snöat in på skor som är lite mer åt treekinghållet. Alltså lite mer robusta skor som kanske mest lämpar sig för hårda tag i terrängen. Ska jag nån gång springa bara för springandets skull så får det nog bli bland stock och sten för plain asfallt är ju bara så tråkigt!

Jag tog hur som helst en repa in till mitt trogna fotohak Stadium XXL i Sisjön för att sondera terrängen.
Hittade två par som var tycker jag rätt fräna och jävligt sköna på. Dock en smula dyra såklart men det är väl tyvärr oundvikligt när det kommer till vettiga skor idag. Tänkte höra vad ni trogna läsare tycker om dessa? Kan de vara nått att ha något av paren måntro?







Kommentarer
Postad av: Martina

nr 1 är snyggast tycker jag nog :)

Postad av: Marre

har haft ett par liknande, salomons är grymt sköna och hållbara :D köp!

2009-05-05 @ 00:31:46
URL: http://sweetwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback