Inlägget skrivet: 2009-04-07 @ 12:43:31

Visitkortslayouten klar!

Äntligen!
Efter mycket pillande fram och tillbaka känner jag mig nöjd med min nya visitkortslayout. Det är inte lätt att vara perfektionist i alla lägen!
Nästa steg blir att hitta ett bra ställe att trycka dem på som inte kostar skjortan. Alla pratar ju om vistaprint och de är ju helt klart billiga men hur ser de ut då? Jag har bara sett gratiskorten live och de är ju inte jätteroliga. Någon som tryckt egentillverkade mallar hos dem som de kan visa upp kanske? Hade varit toppen!

Nog om det. Såhär kommer min mall se ut iaf. Den övre är framsida och den under baksida såklart. Funkar?




Kommentarer
Postad av: SebbeSula

zup..

Schysst design. Alldeles lagom och stilren.

Kan kolla lite priser. Vi trycker inte såna själva, men ska se med tryckeriet. du kan väl maila mig?

sebbe at dekalbolaget punkt se

Postad av: Minna

När jag beställde sist ho VistaPrint var det ngn gratisgrej såman fick egentillverkade gratis. Enda jag kan säga är att bilden på mig inte blev så jävla läcker i tryck, men du har ju ingen bild på dina så jag skulle säga kör på (:

2009-04-07 @ 13:26:18
URL: http://minna.synvinklar.se/blogg
Postad av: Sandra Bergenstråhle

du vet jag gillar det ;)

2009-04-07 @ 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback