Inlägget skrivet: 2009-08-12 @ 16:48:40

Go som i Go:teborg

Läste precis på aftonbladet att Göteborg får en ny loggo. Jag måste erkänna att jag gillar tänket. Vi Göteborgare e ju kände för att vara "goa" och det är väl lite det som är tanken med den nya logon. Att man kan använda go på ett smart sätt e ju genialiskt faktiskt.

Så mitt herrskap nu är det officiellt att jag är en Go gubbe! ;)

Logon ser hur som helst ut såhär och går även att beskåda vid Stora teatern ett stenkast från kopparmärra vid kungstorget!





Kommentarer
Postad av: Anonym

Har faktiskt ingen "renodlad" macrooptik. Jag använder mig antingen av sigma 18-50 f2.8 eller 70-200 f2.8 för mina marcobilder. Det funkar oftast fint.

2009-08-12 @ 19:08:41
Postad av: Aurora Studios

Men snubben Metro intervjuade igår som har hand om det där loggo-grejen var ju heeeelt humorlös:p Allt annat än go:p

Postad av: Karrow

Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till den här loggan, men ju mer jag ser den (varje gång jag åker in till stan) så diggar jag den.



Vi är ju trots allt "goa gubbar/kärringar". :)

2009-08-21 @ 18:28:59
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback