Inlägget skrivet: 2009-01-05 @ 22:10:10

Auf wiedersehen Deutschland. Hej Sverige!

Då var man tillbaka in fantastische Schweden! Hade inte beställt några 10 minusgrader iofs så vart lite besviken måste jag säga. Det är med visst vemod jag säger att det är skönt att vara hemma också, för jag saknar min bästis där nere som fan. Det blir man smärtsamt påmind av när man ses ett par dagar som vi gjorde nu.

Känner att jag har en hel del att blogga om nu egentligen men får väl försöka portionera ut det en smula.

Det kommer givetvis bli lite snack om resan, om nyår, om tyskland i sig. Om min bil tror jag... min mobil blir det definitivt nått inlägg om. Kanske nån bild också med lite tur...

Det kommer med andra ord lite fler uppdateringar framöver va det lider. Så håll ögon och öron öppna!

Auf wiedersehen Deutschland. Hej Sverige!



Kommentarer
Postad av: OSCAAAR,

sv: haha, ja.

den blev snygg=)

Postad av: OSCAAAR,

sv: jag skulle va hundra nöjd om den såg ut såhär ;O

2009-01-06 @ 18:52:06
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback