Inlägget skrivet: 2009-07-18 @ 12:29:05

Bröllopsretusch på schemat

Lördagen den 11:e juli gick min äldsta halvbror och gifte sig. Grattis grattis till er!
Som den storstilta lillebror jag trots allt är så ställde jag givetvis upp som fotograf för dagen.
Idag är det så dags att sätta sig ner och gå igenom de bilder som de skall få. Kul kul!

Konstaterade att jag faktiskt bara varit på ett bröllop tidigare och det är nästan 10 år sen nu. Jösses tiden går fort när man har roligt... Hur som helst så passade jag på att styra ett smärre självporträtt då jag ändå var uppklädd. Eller vad säger jag... Det är ju såhär jag går omkring till vardags... japp japp! ;)

Bilden är inte kalasbra men det är ju som synes tagit med mobilkameran. Charmen glömde jag tydligen hemma och ser ut som sju svåra år men men. Slipsen är morfars gamla, (tittar uppåt och skänker honom en tanke). Den är verkligen ashäftig. Morfar hade stil han! Tyvärr syns den dåligt på denna bilden. Ska se om jag får tillfälle att bära den igen.
Det lär jag få göra nämligen då till och med bartendern på bröllopet kommenterade slipsen som riktigt snygg!!

Nu tänker ni säkert att jaja... Det var en manlig bartender och där satt Anders med hans färgglada gaydrinkar och huvudet på sned men ICKE! Eller ja färgglada drinkar fanns där det erkänner jag men bartendern var en mycket trevlig kvinna! Så det så! :)

Nu tillbaka till arbetet...

(Bildens outfit: Farsans gamla asläckra kostym med tillhörande väst, ljusblå skjorta, morfars gamla slips samt nyplockad ros)




Kommentarer
Postad av: martina

Ojojoj stiligt :)

Postad av: Tove

naaaw vad tjusigt. ^^

2009-07-18 @ 18:51:44
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postad av: Tove

"färgglada gaydrinkar och huvudet på sned"

HAHAHAHA kissar på mig lite

2009-07-18 @ 18:53:14
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postad av: Julia

har kollat igenom dina bilder, gud va grym du är på att fota!

2009-07-18 @ 21:26:08
URL: http://jsomijulia.se
Postad av: Josiee

yooouve got mail kostymfjaanders

2009-07-19 @ 11:28:05
Postad av: Anonym

du är en mästare i poser må jag säga! snygg bild! den ska du visa upp tycker jag ;)



och fiin bild från brölloppet med! du passade i sådan klädsel! tummen upp!

2009-07-19 @ 14:40:15
URL: http://sandrabergenstraahle.blogg.se/
Postad av: Jannike

Snyggt mannen! Äntligen borta med den där gamla mössan. ;D

2009-07-19 @ 23:59:30
URL: http://jannikeviveka.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback