Inlägget skrivet: 2009-07-18 @ 01:25:01

Lovade lite backstage...

Ja jag lovade ju lite backstagebilder tidigare idag från plåtningen med Josiee! Dagen till ära fick jag faktiskt hjälp med detta ädla uppdrag. Allas våran Magnus Egger hakade på plåtningen och med sin iphone förevigade han en det ena en det andra ögonblicket. Ja det är väl synd att säga att alla vart så smickrande men det är väl lite det som är grejen med backstagebilder också!? :)

Hur som helst så hittade jag en av dessa bilder på facebook och tänkte jag slänger upp den här med.


Magnus var även snabb med att antasta min kamera när jag för ett ögonblick släppte den för att komma med lite galna poseförslag. Pom pang sa det och bilden nedan var ett faktum! Eller ja jag gav den lite kärlek i photoshop också... Jag tycker iofs den är ganska rolig så tack för den Magnus! :)




Kommentarer
Postad av: Anneli

Snyggt vännen! Kanske dags nu att ställa sig framför kameran ;)

Postad av: Magnus

Notera det otroligt avancerade bildspråket, man kan verkligen läsa meningen med livet bakom den bilden!

2009-07-18 @ 11:44:35
Postad av: Anonym

snygga bilder du har!

2009-07-19 @ 11:58:45
Postad av: Kristin

Haha bättre sent än aldrig men du e ju fasen för underbar anders asg

2009-10-11 @ 21:31:36
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback