Inlägget skrivet: 2009-07-21 @ 01:19:13

Rising star: Daisy

För en tid sedan fick jag i uppdrag att plåta Daisy,  en sångerska härifrån Göteborg. Den typen av uppdrag är verkligen jättekul! Att jobba med kreativa människor är alltid spännande och givande! 
Vi plåtade här i Göteborg. Ett stenkast ifrån där jag håller till nu faktiskt.
Makeupartist för denna plåtning var
Aina Skogsberg och hon är vansinnigt duktig. Henne kan jag starkt rekommendera!

Bilderna var tänkte för den amerikanska marknaden då Daisy har ett kontrakt med ett amerikanskt bolag. Hon har även släppt en singel i USA som vad jag förstår går riktigt bra! Vilket inte alls förvånar mig för jag tycker själv om låten!

Vill ni lyssna på Daisy så kan ni hitta henne på myspace. Närmare bestämt HÄR.
Jag är rätt säker på att vi kommer få se mer av Daisy i framtiden och jag tror hon har en fin karriär framför sig!

Här kommer iaf ett smakprov på vad vi sysslade med när vi plåtade!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback