Inlägget skrivet: 2009-03-25 @ 11:47:51

Backstagefilm

Igår berättade jag ju att jag skulle iväg och assistera en plåtning för John Hagby. Jag lovade även att försöka få med mig lite backstagebilder hem men så blev inte riktigt fallet. Jag ordnat nått bättre! En skön film!
Jag blev utsedd till förste filmare och fick vackert valsa runt och föreviga gårdagens bravader. Inte fy skam om jag får säga mitt!
John satt nog halva kvällen igår och klippte och klistrade i alla filmklipp jag tog. Men kul vart det!

En del material platsade inte i slutfilmen av olika anledningar. Scenen där muan för dagen, Nicole De Vaughn, berättade för världen att undertecknad var lik Justin Timberlake kom tyvärr inte med. Sällan har väl en person stigit så snabbt i graderna förr som hon gjorde då! Redigt besviken att jag inte fick med det klippet på filmen alltså! ;) Ni får helt enkelt tro på mitt ord!

Hur som helst... Film var det.
Tack till John, Martin, Sandra och Nicole för en mycket underhållande plåtning!




Kommentarer
Postad av: Elin

skoj att se =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback