Inlägget skrivet: 2009-03-03 @ 01:52:50

Första arbetsdagen

Då var första arbetsdagen avklarad! Tog en snabb bild över hur det kan se ut när mr Nagadez plåtar på stadium.



Lyxigare än så behöver inte det vara alla gånger.
Första dagen gick iaf bra och det känns fint. Imorgon väntar det nya plåtningar och det känns stimulerande att vara i sitt rätta element verkligen! Imorgon kan det dessutom komma att bli ännu roligare för då kanske jag kommer använda mina nyinköpta blixtar jag var och hämtade idag! Tänkte slänga mig i säng och läsa lite manualer nu så man är lite up to date på den fronten. Så imorgon berättare jag mer om mina nya fina blixtar!



Kommentarer
Postad av: Gisele

En ny & bra början på 2oo9 antar jag :)

Postad av: Criss

Kör hårt mr. Du är verkligen i ditt rätta element. Kul att rivstarta företaget med en stor kund.

2009-03-03 @ 10:28:11
Postad av: Janne Wiberg

Nä men grattis på dig. :)

Det ser riktigt kul ut det där. Är det tänkt att du ska lägga in en annan bakgrund? Är det kunder som du fotar eller modeller/produkter?



Ha det så gôtt och lycka till framöver..

Janne

2009-03-03 @ 22:18:37
URL: http://fotojannes.blogg.se/
Postad av: Gisele

Jaa, jag längtar snart ihjäl mig!! o_O

2009-03-04 @ 20:14:13
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback