Inlägget skrivet: 2009-03-05 @ 15:40:57

Hjälp med nya visitkort

Nu har det blivit dags att styra upp nya visitkort och därför tänkte jag göra lite research på ämnet.

- Vad har ni för tankar kring visitkort och dess utformning?
- Vad är häftigt och inte?
- Känner ni någon eller några som är bra på att designa visitkort?
- Har ni kanske några sköna länkar med inspiration eller måhända några vettiga tryckerier i bakfickan?

Allt är av intresse för mig så hör gärna av er med era åsikter och synpunkter antingen här i bloggen eller via min epost som är.
[email protected]

Tack på förhand!





Kommentarer
Postad av: yasmine

ja verkligen

jag har precis vart på en tjej kväll med barbie tema super trevligt var det , så nu ska det läggas upp bilder snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback