Inlägget skrivet: 2009-11-28 @ 17:36:51

Dåligt med uppdateringar

Jag vet att det varit dåligt med uppdateringar på sistone men jag har tyvärr verken tiden eller orken för att blogga i den utsträckningen jag egentligen skulle vilja.

Det har varit ett par hektiska veckor med mycket jobb på
Nelly. Även mycket retuschtimmar som jag vanligtvis gör kvällstid. Därför har mina egna bilder samt bloggandet kommit en del i skymundan.

I min värld är det helt klart värt det även om det kanske låter knasigt i mångas öron. För när man jobbat med Elsa Hosk, Klara Wester, Sandrah Hellberg, Niklas Nilsson, Dave Lilja och Carolina Gynning, (samtliga från Mikas), för att bara nämna några namn, så är man ganska nöjd med tillvaron ändå!

I nya numret av Café finns bland annat en dubbelsidig annonsbild för Nelly med som Nellystudioteamet tagit. I detta fallet råkade det vara jag som tryckte på knappen vilket jag givetvis är mäkta stolt över, men vi jobbar som en enhet och alla förtjänar samma mängd cred! Modell var den störtsköna Niklas Nilsson från Mikas. Sminkade det gjorde Josefina Zarmén och assade det gjorde Per Norberg och Jimmy Svensson. Ett klockrent team om jag får sticka fram hakan en smula!

Jag har även fått modella lite själv på sistone. Som jag tidigare nämnt har jag fått plocka fram "jeansröven" och med den kränga Nellys jeans! Dessutom kommer min nuna synas i en stor katalog som nästa år går ut i ca hundratusen ex över hela norden. Inte illa va!?

Framöver kommer det hända en hel del också men det är inget jag vill eller kan gå in på i dagsläget. Jag är bara glad åt min tillvaro just nu och känner för första gången på väldigt länge att jag har en riktigt positiv framtidstro!

Avslutningsvis tänkte jag visa en bild jag gjorde iordning sent igårkväll.
Bilden är tagen i Nellys studio i Borås. Modell det är Lina Söderström, även hon från Mikas.




Kommentarer
Postad av: johannas fotoblogg

väldigt snygg bild!

Postad av: h

riktigt fin bild, och underbar modell!

2010-01-06 @ 21:04:37
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback