Inlägget skrivet: 2009-11-14 @ 17:26:48

Header i Josefin Crafoords blogg

Häromdagen skrev jag och berättade om bilderna jag retuscherat för miljaki som ligger på deras hemsida nu.
Bland modellerna för den plåtningen hittar vi ingen mindre än Josefin Crafoord. Hennes egna kollektion för milajki finns att beskåda på deras hemsida under namnet Fantasy Festival. Ett par smycken går under namnet bodyparts och ser givetvis ut som olika kroppsdelar. Helt galna men riktigt fräna grejer! Check them out!

Josefin jobbar med radio och hennes stämma kan ni bland annat höra i morgonshowen Vakna med the Voice på radiostationen the Voice.

Josefin har även en blogg där hon skriver regelbundet. Sprang på den häromdagen och blev glatt överraskad när jag noterade att en av de bilder jag retuscherat som Per tog under plåtningen används som header för hennes blogg.
Är ni sugna på att spana in Josefins blogg så föreslår jag ett besök till följande adress: http://www.finest.se/JosefinCrafoord




Kommentarer
Postad av: Sanna Ek

Riktigt snygg bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback