Inlägget skrivet: 2009-11-08 @ 21:41:26

Plåtning med Ivona, Stina och Per

Det var inte bara längesen jag uppdaterade min blogg nu. Det var även riktigt längesen jag plåtade något eget material.
Igår så var det så dags igen. Dagens kalaspingla till modell var ingen mindre än fröken
Ivona Pavlov. Mua var duktiga och mycket snabba Stina Markan.

Vi höll till i en studio i Gamlestan. Närmare bestämt i Per Norbergs studio.
Efter att vi tagit lite bilder i en park strax utanför studion så delade jag och Per på plåtningen broderligt. Kul att samarbeta med en annan fotograf som har liknande stil och ser bilder på samma sätt.

Bilder dyker upp framöver. Det är lite fullt upp nu men dessa bilderna innehåller ett par guldkorn så känner jag mig själv rätt dyker det upp nån förr eller senare!
Tänkte iaf bjuda på liten backstagebild jag tog när de sminkades för fulla muggar! :)

Tack för en mycket trevlig och rolig kväll med många skratt!




Kommentarer
Postad av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Sv: Så lite så! :) By the way, kör du tfp någonting? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback