Inlägget skrivet: 2010-06-20 @ 13:14:02

Nyfriserad och därmed mösslös!

Yes! Igår small det till ordentligt! Klippning hos Emma kl 8. Två timmar senare ser man ut såhär.... If you pardon my french men f%ck me she's good! :)
Två timmar tänker ni nu det e väl rätt mycket för en klippning men det är för att vi gjorde ett litet experiment också.
Första steget var TOTAL blondering. Jag skojar inte. Jag var på gränsen till platinablond aka Glamchick!

Sunt funtade människor undrar kanske varför i h*%vete vi gjorde det men det var som sagt ett experiment. Dessutom var tanken att risa till mitt annars så fina hår lite för att ge det lite mer stadga.

Som synes fick jag en andra färgning sen med min tilltänkta hårfärg.
Va det någon som sa fåfäng? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback